Lietošanas noteikumi

Pirkšanas noteikumi interneta veikalā iParts

 

1. VISPĀRĪGIE NOTEIKUMI

1.1. Šie noteikumi (turpmāk tekstā- Pasūtījuma nosacījumi) attiecas uz pirkšanas- pārdošanas līgumiem precēm, kuras ir pasūtītas interneta veikalā iParts (www.iparts24.lv), kas ir noslēgti startp uzņēmumu iParts (turpmāk tekstā- Pārdevējs) un fizisku vai juridisku personu, kura pasūta preci iParts interneta veikalā (turpmāk tekstā- Pircējs).
1.2. Papildus šiem noteikumiem, tiesiskās attiecības, kuras rodas iegādājoties preci ar interneta veikala iParts starpniecību, tiek regulētas ar Igaunijas Republikas tiesību aktiem.
1.3. Uzņēmums iParts patur tiesības veikt izmaiņas šajos noteikumos un cenrādī. Izmaiņas un papildinājumi noteikumos un cenrādi, stājas spēkā no to publicēšanas dienas mājaslapā www.iparts24.lv. Gadījumos, kad pasūtījums tiek veikts pirms stājas spēkā izmaiņas, tiek piemēroti tie noteikumi, kas ir bijuši spēkā uz pasūtījuma veikšanas dienu, izņemot gadījumus, kad ar likumu vai noteiktām prasībām nav noteikts citādi.
1.4.   Pircējs piekrīt pirkšanas noteikumiem, kas noteikti šajā nolikumā, atzīmējot "Piekrītu pirkšanas noteikumiem" brīdī kad tiek veikta preces pasūtīšana.  

 

2. PIRKUMU GROZS UN PASŪTĪJUMU APSTRĀDE

2.1. Pasūtījuma noformēšana interneta veikalā, Pircējam, ir iespējama arī bez reģistrācijas. Pietiek ar pasūtījuma formas obligāto lauku aizpildīšanu.
​2.2. Pircēja iepirkumu grozs, tiek izveidots, pēc "Pievienot grozam" pogas nospiešanas.
2.3. Pirkuma grozā ir iespējams veikt izmaiņas preces daudzumā. Lai apstiprinātu izmaiņas, noklikšķiniet uz "Atjaunināt" pogas. Lai turpinātu pasūtījuma noformēšanu, nospiediet pogu "Turpināt" un Jūs būsiet pārnesti uz lapu kur ir norādīti Pircēja dati.
2.4. Lapā kur ir Pircēja dati, aizpildiet obligātos laukus un noklikšķiniet uz "Turpināt", Jūs tiksiet novirzīti uz piegādes izvēles lapu, tad maksājuma metodes izvēlni un pasūtījuma apstiprināšanu. 
2.5. Esiet vērīgi, aizpildot datu laukus. Pircējs ir atbildīgs par visu datu pareizību. Gadījumos, kad ir pieļautas kļūdas un ir iesniegti neprecīzi dati laukos "Nosaukums" un "Piegādes adrese", no interneta veikala pilnībā tiek noņemta atbildība.
2.6. Kad ir norādīts piegādes veids, adrese un pasūtījums ir apmaksāts, Pircējam ir iespēja, sadaļā "Pasūtījumu vēsture", redzēt pakalpojumu rēķinu. Rēķina kopija tiek automātiski nosūtīta uz Pircēja norādīto e-pasta adresi. ​
2.7. Pirkšanas- pārdošanas līgums stājas spēkā ar apmaksas saņemšanas brīdi uz Pārdevēja norēķinu kontu iParts..  

 

3. CENRĀDIS UN APMAKSAS KĀRTĪBA

3.1. Visas, interneta veikalā, norādītas cenas ir norādītas EUR un satur spēkā esošu PVN 20% no apgrozījuma.
3.2. Pie iegādātās preces vērtības tiek pievienotas arī transporta izmaksas, saskaņā ar izvēlēto piegādes veidu. Pēc tam, kad Pircējs ir ievietojis grozā preci, piegādes maksa tiek pievienota grozā esošajām precēm. Piegādes maksa būs atspoguļota arī rēķinā.
3.3. Piegādes maksa tiek aprēķināta automātiski, ar nosacījumu, ka viens pasūtījums tiek piegādāts uz vienu adresi. Gadījos, kad Pircējs vēlas, lai prece tiktu piegādāta uz dažādām adresēm, ir nepieciešams veikts dažādu pasūtījumu noformēšanu vai veikt piemaksu par piegādi uz papildus adresi.
3.4. Lai veiktu preču apmaksu, pasūtījuma noformēšans lapā izvēlieties, Jums ērtāko apmaksas veidu. Pasūtījumu var apmaksāt ar sekojošiem veidiem: *Maksājums caur internetbanku vai ar kredītkarti (VISA/ MasterCard). Pēc pasūtījuma noformēšanas un apamaksas uz Pircēja e-pastu tiks izsūtīts rēķins.
​3.5. Pasūtījuma izpilde tiek veitka ar maksājuma saņemšanas brīdi, uz iParts norēķinu konta.  

 

4. PRECES PIEGĀDE UN NODOŠANA

4.1. Pēc līguma spēkā stāšanās brīža, saskaņā ar punktu 2.8., prece kura tiks piegādāta uz iParts noliktavu, tiks piegādāta Pircēja norādīto uz piegādes adresi un piegādes laiku.
4.2. Pasūtījuma noformēšanas lapā Pircējs izvēlas sev visērtāko piegādes veidu. Piegādes veidi: *Piegāde ar kurjeru. Piegādi realizē kurjerdenests OSC Transport. Preci un pavaddokumentus piegādā kurjers, norādītajos piegādes termiņos un adresē. Piegādes dienā, kurjers sazinās ar Pircēju un precizē piegādes laiku. * Saņemšana noliktavā iParts. Prece tiek komplektēta un sagatavota pēc maksājuma saņemšanas. Kad prece būs gatava nodošanai Pircējam, mēs par to paziņosim, iepriekš Pircēja norādītajā veidā. Papildus informāciju lasīt šeit.
4.3. Gadījumos, kad nav iespējama laicīga piegāde, apstākļos kuri nav atkarīgi no iParts, mēs paziņosim par piegādes kavēšanu pa iepriekš norādīto telefona numuru vai e-pasta adresi 2 dienu laikā no līgumā stāšanās spēkā dienas, saskaņā ar 2.8. punktu, kā arī norādīsim jauno piegādes laiku. Gadījumos, kad pasūtījuma piegādes termiņu pagarināšanas dēļ, Pircējs vairs nebūs ieinteresēts precē, Pircējam ir tiesības atcelt pasūtījumu. Pasūtījuma summa (ieskaitot piegādes maksu) tiks pārskaitīta uz Pircēja norēķinu kontu 7 darba dienu laikā pēc iesnieguma saņemšanas. iParts nav jāatlīdzina Pircējam zaudējumi, kuri ir radušies pasūtījuma atcelšanas dēļ.
4.4. Lūdzam sekot līdzi tam, lai ir norādīta pareiza kontaktinformācija, lai novērstu kavējumus un pārpratumus piegādes laikā. iParts un kurjerdienesta uzņēmums nenes atbildību par kavējumu piegādē un citiem pārpratumiem, gadījumos, kad Pircēja kontaktinformācija ir norādīta neprecīza.
4.5. Preces tiek piegādātas uz iepriekš norādīto piegādes adresi. Gadījumos, kad tiek veiktas izmaiņas piegādes adresē, Pircējam obligāti par to ir jāpaziņo iParts pirms piegādes datuma. Novēlota piegādes adreses maiņa var būt saistīta ar zināmam grūtībām vai papildus izmaksām.
​4.6. Prece, pamatojoties uz attiecīgiem pavaddokumentiem, tiek nodota tikai pasūtījumā norādītajai personai, tai uzrādot personas apliecinošu dokumentu. Pirms tiek pieņemts un apstiprināts pasūtījums ar parakstu, rekomendējam preci apskatīt. Ja apskates laikā tiek konstatēti redzami bojājumi, rekomendējam preci nepieņemt. Parakstot pavaddokumentus, Pircējs apliecina, ka uz preces saņemšans brīdi prece nav bijusi bojāta.

 

5. PASŪTĪJUMA ANULĒŠANA UN PRECES ATGRIEŠANA

5.1. Pircējam ir tiesības, pēc pasūtījuma apmaksas, bet līdz piegādei, anulēt savu pasūtījumu, atsūtot uz e- pastu info@iparts24.lv attiecīgu iesniegumu vai zvanot iParts uz kontakttālruni +372 686 33 45. Šajā gadījuma Pircējam būs jānorāda atteikuma iemesls.
5.2. Pēc pasūtījuma saņemšanas, Pircējam ir 14 dienas lai iepazītos ar pasūtīto preci. Gadījumā, ja prece nav piemērota, Pircējam ir tiesības to agriezt 14 dienu laikā no preces saņemšanas dienas, atsūtot attiecīgu iesniegumu uz e-pastu info@iparts24.lv vai zvanot uz iParts kontakttālruni +372 686 33 45. Šajā gadījumā Pircējam būs jānorāda pasūtījuma numurs, atteikuma iemesls, norēķinu kontu un adresi kurā atrodas atgriežamā prece. 14 dienu atteikuma tiesības nedarbojas sekojošām precēm: * Preces, kuras ir pasūtītas izejot no individuālajām Pircēja vajadzībām vai īpašiem nosacījumiem; * Preces, kuras ir individuāli pasūtītas priekš Pircēja no ārzemju piegādātājiem vai rūpnīcām.
5.3. Pasūtījuma anulēšanas gadījumā, saskaņā ar 5.1. punktu vai saskaņā ar punktu 5.2., Pircējam tiek pilnībā atgriesta iemaksātā summa par preci, no kuras Pircējs apmaksā piegādes izmaksas 10 EUR apmērā (sk. p. 5.5.). Naudas līdzekļi par atgriežamo preci tiks pārskaitīti uz Pircēja norēķinu konta ne vēlāk, kā 14 dienu laikā no iesnieguma saņemšanas dienas, ar nosacījumu, ka Pircējs ir atgriezis preci 14 dienu laikā no iesnieguma saņemšanas dienas, izņemot gadījumus, kuri norādīti 5.6. punktā.
5.4. iParts sedz papildus izmaksas, kuras radušās transportējot preci gadījumos, kad prece ir bijusi bojāta transportējot, ja ir konstatēts rūpniecisks defekts vai gadījumos ja prece neatbilst pasūtījumam iParts vainas dēļ. Ja precei ir konstatēti bojājumi, iParts apņemas veikt preces apmaiņu visīsākajā laika posmā. Gadījumā, ja Pircējs vairāk nebūs ieinteresēts preces iegādē, Pircējam ir tiesības pasutījuma anulēt un iemaksātā summa (ieskaitot maksu par piegādi) tiks atgriezta. Iemaksātā naudas summa tiek atgriezta Pircējam uz norādīto norēķinu kontu 7 darba dienu laikā pēc attiecīgā iesnieguma saņemšanas.
5.5. Gadījumā, kad tiek atgriezta prece, iParts patur tiesības pieprasīt no Pircēja maksu par piegādi līdz 10 EUR apmērā un izskaitīt šo summu no atgriežamās summas Pircējam, saskaņā ar 5.4. punktu. 5.6. Atgriežamajai precei ir jābūt pilnā tās komplektācijā (saturēt visus priekšmetus, kas iekļauja iepakojumā). Ja atgriežamā prece ir bojāta un/ vai to iepakojums ir bojāts vai tiek konstatēts to nolietojums, kas nav saistīts ar apstākļiem ko varējis ietekmēt iParts, bet no Pircēja puses nepareizu pielietošanu, pārtaisīšanu, nepareizu montāžu/ demontāžu un arī nesaudzīgas izturēšanās dēļ, iParts patur tiesības pārskatīt un pārskaitīt atgriežamās preces vērtību, izejot no bojājumu rakstura. Šajā gadījumā tiek izskaitīta starpība, starp iemaksāto preci un preces esošo vērtību. Gadījumā, ja Pircējs nepiekrīt ar pārrēķinu, kas ir saistīts ar preces vērtības samazinājumu, viņam ir tiesības izmantot neatkarīga eksperta lēmumu. Saistītās ekspertīzes izmaksas tiks sadalītas vienādi starp Pircēju un iParts, izņemot gadījumus, ja Pircēja vai Pārdevēja pozīcija būs acīmredzami nepamatota. Šajā gadījumā visi ar ekspertīzi saistītie izdevumi jāsedz tai pusei, kuras pretenzijas ir bijušas nepamatotas.
5.7. iParts patur tiesības anulēt pasūtījumu, gadījumā ja, Pircējs nav veicis rēķina apmaksu 2 dienu laikā no pasūtījuma veiksanas dienas.
5.8. Gadījumos, ja pasūtītā prece nav noliktavā, un Pircējs nepiekrīt ar iParts piedāvāto analogu precei, Pircējam ir tiesības anulēt pasūtījumu, bet iemaksātā summu (ieskaito maksu par piegādi) tiks pārskaitīta uz Pircēja norēķinu kontu 7 darba dienu laikā no attiecīgā iesnieguma saņemšanas.
5.9. Preces atgriešanas vai apmaiņas gadījumā, Pircējam ir jāuzrāda pirkuma čeks un, ja nepieciešams, ražotāja garantijas talons.
5.10. iParts patur tiesības atteiktienos pasūtījuma izpildes, ja no iParts neatkarīgiem iemesliem, pasūtījuma izpilde ir neiespējama. iParts nekavējoties par to informē Pircēju uz iepriekš norādīto Pircēja e-pasta adresi vai kontakttelefonu. Pēc Pircēja pieprasījuma, iParts apņemas rakstitski pamatot atteikumu no pasūtījuma izpildes. Gadījumos, kad tiek atteikta pasūtījuma izpilde, iParts apņemas 3 darba dienu laikā atgriezt Pircējam iemaksāto naudas summu. Gadījumos, kad tiek atteikta pasūtījuma izpilde iParts nes pilnu atbildību pret Pircēju vai trešajām personām par nodarītajiem zaudējumiem, ko ir izraisījusi atteikšanas no pasūtījuma izpildes.

 

6. GARANTIJA, BOJĀTU PREČU ATGRIEŠANA UN PRETENZIJU IZTEIKŠANAS KĀRTĪBA.

6.1. Garantija uz jaunām rezerves daļām priekš automašīnām ir spēkā 6 mēnešus vai 20 000 nobraukuma kilometrus (nobraukumam ir jābūt fiksētam servisa grāmatiņā brīdī, kad tiek veikta preces montāža). Garantija uz precēm, tām kurām garantijas laiku ir norādījis ražotājs, darbojas visu norādīto laiku.
6.2. Garantija attiecas tikai uz tām precēm, kuras izplata iParts. Garantijas termiņš sākas no iParts preces nodošanas dienas Pircējam. Garantija ir spēkā esoša pirmajam preces izmantotājam. Preces vai tās sastāvdaļu maiņas gadījumā, garantija pagarināta netiek.
6.3. Ja tiek konstatēts rožašanas defekts, Pircējam ir tiesības pieprasīt preces apmaiņu. Pircējam ir tiesības pieprasīt pilnas vērtības atmaksu, tikai tajā gadījumā, ja piemērotās preces neesamības gadījumā apmaiņa nevar būt veikta saprātīgos termiņos. (VOS, 11.ptk., paragraph 222(1)). Gadījumā, ja tiek atgriesta bojāta prece Pircējam tiek atmakasāta iemaksātā summa (ieskaitot transportēšanas izmaksas) uz norādīto norēķinu kontu ne vēlāk, kā 14 dienu laikā no bojātās preces atgriešanas.
6.4 Bojājuma atklāšanas brīdi, Pircējs apņemas par to informēt Pārdevēju pa e-pastu info@iparts24.lv vai zvanot uz kontakttālruni + 372 686 33 45. Šajā gadījumā vajadzēs norādīt: bojāto preci, pasūtījuma numuru un pirkšanas datumu, pirmās izmantošanas datumu, izmantošanas dienu skaitu, nobraukuma kilometrus izmantotajās dienās, bojājuma atklāšanas dienu, automašīnas datus (marka, modelis, izlaiduma gads, reģ. numurs) uz kuras tika uzstādīta prece un precīzu bojājuma aprakstu (tādi apraksti, kā: nestrādā, salūza u.t.t.), Pircēja norēķinu konts, trešo personu kontaktinformācija, kura var sniegt papildus informāciju. Pircējs apņemas ziņot par bojājumu ne vēlāk, kā 2 nedēļas pēc konstatēšanas brīza. Pēc 2 nedēļu termiņa beigām Pircējam nav tiesības pieprasīt no iParts  preces apmaiņu. Preces atgriešanas gadījumā Pircējam ir jāuzrāda pirkuma čeks, un ja nepieciešams, ražotāja garantijas talons.
6.5 iParts nenes atbildību par: * Nolaidīgu izmantošanu/ nodarītu kaitējumu, kas ir radušies Pircēja vainas dēļ; * Defektiem, kuri ir radušies nepareizas ekspluatācijas rezultātā; * Defektiem, kuri ir radušies izmantojot preci citiem mērķiem; * Normāla fiziskā nolietojuma gadījumos. 6.7 Garantija neattiecas uz elektroniskām iekārtām sekojošos gadījumos: * elektroiekārtas nav bijušas uzstādītas specializētā uzņēmumā; * Ierīces ir bijušas uzstādītas darbīnāc, kur nav pieejami piemēroti instrumenti; * ierīce ir uzstādīta ar tādas personas palīdzību, kurai nav attiecīgas kvalifikācijas elektronikas jomā.
6.8 iParts neatmaksā papildus izdevumus, kuri ir radušies saistībā ar preces apmaiņu, kas saistīta ar nelabojumiem bojājumiem garantijas laikā (uzstādīšanas izmaksas, transportēšana, pasta izdevumi u.t.m.l.)
6.9. iParts ir tiesības demontēt bojāto preci, lai noteiktu bojājumu cēloni.
6.10. Kā likums, garantijas ekspertīze tiek veikta uz iParts rēķina. iParts pienākumi ir noskaidrot iemeslu, kāpēc precei ir nepilnības pēc Pircēja pieprasījuma veikt ekspertīzi vai pie nepieciešamības pasūtīt neatkarīgu ekspertīzi. Ja ekspertīze parādīs, ka rezerves daļa ir lietošanas vai to, ka uz bojājumu garantija neattiecas, ekspertīzes izmaksas jāsedz Pircējam.
6.11 Bojātas preces, attiecībā uz kurām tika izmaksāta kompensācija, netiek atgriesta. Ja bojātā prece nav apmaināma garantijas ietvaros, iParts patur tiesības iznīcināt preces pēc 30 dienām, ja vien persona, iesniedzot garantijas prasības, neprasa preces atgriešanu.
6.12. Papildus tiesībām, kas izriet no garantijas nosacījumiem, Pircējam ir arī citas tiesības saskaņā ar likumu.

 

7. PUŠU ATBILDĪBA UN NEPĀRVARAMĀ VARA

7.1. iParts ir atbildīga Pircēja priekšā, bet Pircējs ir atbildīgs iParts priekšā par nodarītajiem zaudējumiem otrai pusei gadījumos, kad tiek pārkāpti noteikumi, kas ir noteikti ar Igaunija Repubikas tiesību aktiem.
7.2. iParts nekompensē morālo kaitējumu un neizmantotās iespējas, kuras pēc Pircēja domām varēja rasties mainoties piegādes termiņiem, cerādim un citiem nosacījumiem saskaņā ar pašreizējiem Vispārīgajiem noteikumiem.
7.3. Pircējs nes atbildību par visiem darījumiem, ko veic, izmantojot savu lietotāja vardu un paroli vietnē iParts.
​7.4. iParts neatbild par Pircēja zaudējuemiem vai kavētu preču piegādi gadījumos, kad zaudējumi vai piegādes kavējumi ir pamatoti ar apstākļiem, uz kurus iParts nav spējis ietekmēt, un kuru iParts nevarēja paredzēt (nepārvarama vara).

 

8. CITI NOTEIKTUMI

8.1. Visi privātie Pircēja personas dati, kuri tiek publicēti pasūtījuma veikšanas laikā, tiek uzskatīti par konfedenciālu informāciju. Šifrēts datu kanāls bankas datu apmaiņai, nodrošina Pircēja un viņa bankas datu drošību. Uzņēmumam iParts nav pieejas šiem datiem.
8.2. Jautājumos, kuri nav minēti šajos noteikumos, puses vadās no spēkā esošiem Igaunijas Republikas tiesību aktiem.
​8.3. Strīdi, kas rodas starp Pircēju un iParts saistībā ar pasūtījumiem un pirkumiem, kas veikti ar interneta veikala starpniecību, tiek risināti pārrunu ceļā. Gadījumos, ja neizdodas panākt vienošanos, tad Pircējam ir tiesības vērsties patērētāju aizsardzības dienestā vai tiesā. Strīdu atrisināšanas gadījumā, puses iziet no spēkā esošiem Igaunija Republikas tiesību aktiem.

 




iParts 2017
Online Konsultants
online konsultant

Sveicināti!!!

Vai Jūs vēlaties personīgā konsultanta palīdzību?!